Hvorfor er det sådan at hvergang man har et skole projekt for, så kan det virke sindsygt interessant når man starter ud, men når det virkelige arbejde med rapport og produkt skal igang, så havner man bare i det dybeste hul af øv. Jeg syntes at huske jeg satte mig for at efter nytår ville jeg begynde kun at arbejde på projekter som jeg virkelig brænder for og dermed få det bedste ud, men hvorfor kan skolen ikke alignes hermed?
Det er et af de helt store projekter, selv her på HTX har vi begrænsninger i projekter, selvom de er så løst defineret at selv om det handler om spildevand kan man lave en traktor. Men når den her traktor skal laves og man skal skrive om hvorfor det er den her traktor, så dør man bare.
Jeg tror jeg skal finde en måde at få det bedste ud af de her projekter uden at det bliver en sur pligt.
Samtidig er det også hungren for vien, men hvorfor skal det foregå i projekter med begrænsninger. Hvorfor skal man ikke bare bruge den viden man har fået til at lave det projekt, som en virksomhed der får en ide og skal dokumentere og sælge deres produkt.
No comments:
Post a Comment