Monday, February 16, 2009

10 dage - skiferie og lidt skole

Well, 10 dage siden jeg sidst skrev. var sikker på det var ca over 1 måned siden. Men må jo holde den her blog lidt vedlige.

I sidste uge var der vinter ferie, så var da lige et smut på skiferie med de gamle, søster og hendes veninde plus min dejlige kæreste. Det var rart, de andre var på ski og jeg på snowboard, det var super hyggeligt, vi havde nogle hyggelige aftener og gode lange dage på pisterne.(prøver at se om jeg kan finde nogen billeder)

Derudover blev jeg lige bagud med mit Kom/IT, så nu skal der lige arbejdes op på skolen. Har matematik til i morgen, og så skal jeg jo have afleveret det kom/it projekt plus jeg skal finde ud af det nye projekt i kom/it og så skal der også lige afleveres teknik fag på et eller andet tidspunkt.

Jeg havde en ide om at jeg ville skrive en række blog indlæg om politik, men på den anden side kunne jeg også skrive resten af min kode serie, specielt efter jeg har fået blod på tanden med MVC asp.Net. Rafle rafle, nu vil jeg se at komme i seng.

No comments:

Choose a month: