Thursday, September 4, 2008

jeg vil også være med - chrome

så for satan, wruun sagde det i morges. Jeg hentede chrome og lige pludselig blev mit liv en smule mere fischer-prise/google. Jeg sidder og leger lidt med google chrome. Det sku en dejlig browser og nu slår det mig, deres logo ligner en pokeball, what.

Lige der, det ligner sku lidt.

Men ellers er jeg godt tilfreds. Da jeg læste om det i forgårs på googlebooks var jeg meget skeptisk da jeg mest af alt syntes det ligner min nuværende browser(opera). MEN(ingen skeptisme uden et MEN) jeg var godt nok overrasket da jeg kom igang med den. Og er stadig glad for den, så jeg sidder faktisk nu og skriver det her blog indlæg i chrome.

For det første er den hurtig, hurtig afhelveds til.
For det andet er der jo næsten intet interface, den overlader til en om man vil bruge musen eller genveje
For det tredje så minder den for mig meget om opera, bare bedre. Lidt ligesom stryhns leverpostej, bacon postej er bare bedre.
for det fjerde og for det femte og for det sjette.. jamen der er så mange ting at jeg kunne gå helt amok.

Dog har jge ikke gjort den til min standard browser endnu, skal jo lige migrære eller noget. Arj, jeg er ikke meget for beta produkter på min computer, udover web-apps.
Som chrome jo er mere eller mindre bygget til at håndtere, så nu jeg glad. OG så gik jeg på office.live.com for at tjecke office live workspaces ud, så var der er silverlight præsentation som den loadede halvt, men den loadede i det mindste noget :O woot woot.

Og så må jeg sige, flash virker upåklageligt, ja du læste rigtigt, flash virker uden problemer. Ikke noget med at geninstallere flash eller andet gøgl, det virker bare.

Som du nok kan læse er jeg MEGET begejstret, men der er stadig et stykke tid til jeg er endeligt overbevist. og så mangler der lige et par features.

Over and out, jeg skal surfe :)
/Nicolai

No comments:

Choose a month: