Saturday, August 23, 2008

"A day in the life of..." Me.Life

Så er denne lørdag næsten færdig.. eller der er 20 minutter tilbage af den.

Igår tog jeg til Frederiksberg, for at være her hele weekenden. Nu er det lørdag, og nu er det jeg kom for overstået, min søsters fødselsdag. Det har været super hyggeligt og Ida er nu introduceret til hele familien, farfar og kirsten og alle onklerne og tanterne.

Det har virkelig været hyggeligt, men knapt så produktivt set fra mit syn. Men Ida har fået skrevet sit brev til skolen.

Og så fik jeg snakket med min farfar om 14B, og det virkede som om han var nærmest stolt. Det var virkelig opløftende.

Alt i alt en god dag, nu skal jeg snart i seng, og sove ved siden af min dejlige kæreste, Ida. Hvis ik jeg havde noget imod det, kom der en isvaffel.

No comments:

Choose a month: