Friday, March 20, 2009

Sen aften med hjernen slået fra

Well, nu sidder jeg lige her og kigger på software og surfer lidt rundt. Overvjer jeg burde lave den røvfuld lektier der er.

Men som før sagt så ville jeg tage og kigge på de stykker software ting vi tog med hjem fra CeBIT.

I denne omgang: Zarafa
Well, deres produkt er virkelig eftertragtet i disse tider, og hvis du kigger på deres priser er de yderst rimelige. Men med det sagt, så havde jeg jo forventet mig en opensource og 100% gratis Exchange kompatibel mail server. Men der blev jeg snydt.

Og som de selvfølgelig glemmer at skrive på den side er at der findes en community version, ligesom MySQL, bortset fra at hvis man kigger her finder man hurtigt ud af at det ikke er så coprehensive en feature list community versionen har. Of course produktet er imponerende, men ærligt talt, get in game dudes!!!

No comments:

Choose a month: