Wednesday, December 3, 2008

Nu det jul igen… og hvad rager det mig?

Tjo det skal jeg fortælle dig. Her i løbet af julen vil jeg:

For det første prøve at få skrevet et indlæg om dagen, ligesom en lille julekalender. Og ja jeg ved godt jeg er lidt sent ude, men sådan er det!

For det andet prøve at stoppe med at ryge.

For det tredje, prøve at migrere til en produkt pakke der er opensource.

I dag, er jeg nu i gang med mit første blogindlæg i min "julekalender". Jeg købte en pakke smøger L. Og så installerede jeg OpenOffice, har dog ikke haft tid til at lege med det, jeg vil til mit forsvar sige at jeg har brugt google Docs i en længere periode, men ikke vidtrækkende, der har jeg brugt MS Word(det gør jeg også nu, DOH)

Min "julekalender", tjoo der kunne jo være et afsnit om dagens chokolade, da jeg af mine forældre har fået en fin chokolade julekalender fra Frederiksberg Chokolade. Der kunne også være nogen kode stumper(faktisk lidt derfor jeg startede min blog, hmm). Det kune også blive en gradvis frigivelse af min ønskeliste(naah). Der kan stå lidt om mig og mit liv på IT-College Denmark og om kæresten, en lille smule om politik. Der kunne også være en del studieretning, da det jo som bekendt(for nogen) er lige om hjørnet.

Dagens Chokolade: Lys marcipan, ikke de store overraskelser der.

D. 2 Mørk nougat, heller ikke stor overraskelse, dog godt.

D. 1 Citron, chili og honning, den smagte godt.

Peace out, skal til gløgg og æbleskiver i fælleshause

No comments:

Choose a month: