Thursday, December 11, 2008

Julekalender update

Tjaa, sådan går det når man har travlt.

Det er d. 11 idag og sidste indlæg er fra den 5. dvs der er gået næsten en uge siden jeg sidst udgav et indlæg. Men det har været en god uge, den er gået stærkt, så nu der ikke så lang tid til jeg ser min prinsesse.

Der er egentlig ikke så meget at skrive, eller lidt er der jo altid.

Jeg har fået sat en TeamFoundation Server op, nu skal jeg "bare" kunne lave projekter på den.
Jeg er kommet lidt igang med MOSAIC Projectet.

I fredags var den fedeste aften, Rune RK og Tim Andresen fyrede den max.

I morgen er det off to sealand again, skal til Julebrunch med den pukkelrykkede på søndag, og så skal der skrives SRP. Tror jeg bliver i københavn indtil på onsdag.

I kan også lige få en update på chokoladerne.
5. Pistacie
6. Amarena kirsebær
7. Nougat, marcipan
8. Hvis cognac
9. Appelsin
10. Boserup - Den smagte fantastisk
11. Rom - Som Bjarke poienterede, så havde den ikke den sprittede smag, hvilket gjorde den yderst delikat.

Til sidst vil jeg skrive lidt om i morgen. Der er idrætsdag på skolen, gaab, skal kaste med boomerang og bowle. Og så regner jeg med at jeg kan tage damen med ud og spise sushi(det siger hun ihvertfald at hun godt kan lide).

No comments:

Choose a month: