Tuesday, November 4, 2008

USA, Pige, Næste indlæg

Well, det er lang tid siden, hovedsageligt fordi der ikke har været noget interessant at skrive.

Men nu er der, TADA.

Jeg har været på en måneds USA tur med skolen. Den 1. Uge var i New York City, Manhattan, 2. & 3. Uge i sunny vale, på cogswell polytechnical college og sidste uge i San Fransisco.

I NYC var vi ude og se øen og ude og shoppe. Jeg fik købt mig en nice frakke, et par bukser, et halstørklæde og nogen sko(Det tog 6 timer), vi var ude og spise på wall street burger shoppe og jeg fik mig en Richard Nouveau burger til 175 USD(1 usd ca. 5.5 dkk). Vi var også på virksomheds besøg på IBM, det var meget interessant i det at det var på deres udviklings center. Billeder kan ses i mit billedgalleri(Link)

Sunny vale var interessant men absolut ikke et personligt højde punkt, det var interessant at have programmering med en proffesor i det. Han havde nogen interessante pointer, specielt omkring virksomheder, IT og udvikling(både af virksomhed og af software)

Den sidste uge i SF, var også interessant vi var ude og være turister og ellers slappede vi af. Og så var vi på Sun, det kommer det massere af mere om.

Vi tog afsted Lørdag morgen kl 8. US Eastern(GMT-8) og var i Kastrup Søndag kl 13:15(GMT+1). Det var en tur på ca 17 timer fordelt på to flyvninger, SF-Seattle - 2 timer og 10 timer Seattle - CPH, det giver 5 timers ventetid i Seattle, men forsinkelse fra SF gav os lidt mindre tid.

Da jeg lagt om længe var kommet hjem til mine forældre, hyggede vi os gevaldigt og jeg fortalte om turen. Jeg tog ind på ryssensten(FDF hovedkvarter) for at sige hej til en masse U-Nettere. og "tilfældigvis" var Zarah også derinde, med en glædelig overraskelse. Så jeg ikke er single længere :D.

Nu skal jeg ned og se US Election, der kommer et blog indlæg om politik senere(på baggrund af noget af det materiale jeg har konsumeret mens jeg var i US).

No comments:

Choose a month: