Monday, September 22, 2008

Hvor gammel er du, inderst inde?

Jeg havde en lang snak med en eks kæreste i går. Vi gik, snakkede og havde en virkelig hyggelig eftermiddag.

Vi snakkede om os selv og dengang og om fremtiden for hinanden hver især. Det er lidt over et år siden jeg så hende sidst, men vi har stadig en god kemi. Så det ende op med at blive en super hyggelig eftermiddag i godt selskab gennem København.

Men da vi nåede ind på Frederiksberg og jeg begyndte at få mine flash backs(som jeg har haft på det seneste), og kom til at tænke på det spørgsmål jeg længe har stilt mig selv: hvor gammel er jeg rent mentalt?

Ud fra mine egne følelser og lyster, og forbrug ville jeg fastsætte mig til 35 år, ikke gammel, men heller ikke ung. Med visioner, ikke for sig selv, mere for samfundet, den alder hvor man er på vej til at blive politiker eller samfundskritiker.

Så jeg stiller spørgsmålet, hvor gammel er du, inderst inde?

Jeg har taget sats test, men den beskriver kun din krop og ikke dit sind, tjeck den her. Ifølge sats er jeg 19 år, selvom min sygesikring siger 18.

/Nicolai

1 comment:

Unknown said...

Jeg are 26... 7 for meget...

Choose a month: